Cavallo och mått!

Fibban

Trådstartare
Jag ska försöka sälja ett par Cavallo, ridstövlar jag aldrig kunnat använda.
Köpte dem begagnade och var allt för hoppfull över mina tjocka vader. De går inte på!!!

Men jag har inga mått på dem?
Alltså vad är det för storlek!? Modell?
Kanske någon "Cavallo expert" kan hjälpa mig!
Var längesedan jag köpte dem så jag minns baske mig inte!

141942025_3.jpg

Sv: Cavallo och mått!

Höjd och vadvidden är redan i cm antar jag då?
6½ är väl 40?

Tack!!

Har du någon bild på dem så kanske jag kan lista ut modellen.

Hur breda vader har du? Verkade som du var lite väl hoppfull att köpa ett par med 36 cm i vidd om du har breda vader. ;)

:)
Hur breda vader har du då? För det går ju att lästa ut stövlarna upp till två cm och så kan man sätta i en dragkedja så blir det kanske 2½-3½ cm vidare. :)

Ser ut att vara någon äldre modell. Är de mjuka eller hårda runt om? Hård utsida och mjuk insida?

Dom är rätt hårda!
Funderade på att antingen lästa eller fixa dragkedja men jag köpte ett par andra stövlar istället!! =)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 838
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: WildWilma
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka