Cavaletti rockard?

A

ammari

Någon här som vet något om Cavalettirockarden till shetlandsponny?
Funderar på att köpa en men vore kul med lite utlåtanden från er som kört med den.

Jag ska inte tävla utan motionskör mina hästar på grusvägar/asfaltvägar. Bör vara lite robust men vill inte ha en tung vagn. Jag har bara hört posivita saker om den men vill gärna höra mer! :) Verkar vara prisvärd... och min plånbok klarar inte de dyrare vagnarna tyvärr....

Funderade också på en Roslagsvagn eller NHS.. men jag får nog spara ett tag till tror jag.

Vill gärna se ekipage framför en Cavalettivagn.

Liknande trådar

Körning Jag behöver hjälp. Köpte en shetlandsponny i julklapp till mig och sonen. Ett jättefint sto som är både riden och körd. Nu vill jag...
2
Svar
26
· Visningar
5 693
Senast: Maléne
·
Körning Jag ska köpa mig en inkörd häst (vill ha en bruksnordsvensk) och håller på och funderar på vilken utrustning som ska inhandlas. Den...
Svar
4
· Visningar
1 424
Senast: trassel
·
Körning Behöver bolla lite tankar. Jag körde in min ponny när hon var 13år (hon är 19 nu), allt gick jättebra. Hon älskar att bli körd. Men av...
Svar
6
· Visningar
2 530
Senast: Presto
·
Körning Har nu skaffat en shettis till min 3½ åriga dotter, och jag tänkte hjälpa till att motionera honom genom att köra honom:) Har tidigare i...
Svar
2
· Visningar
1 419
Senast: Bubbaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka