Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tänkte se om det kan lösgöra stora åbäket lite i sidorna. Men hur gör man för att få dem på en bra cirkellinje? Vilket avstånd ska man ha i de olika ändarna, för trav och galopp?
i trav så lägger du mitten av bommarna med ca 1 meters avstånd, och vinkla bommarna lite lämpligt.
Jag brukar lägga ut två eller fyra bommar till galoppen, lägger då ut vid varannan/varje vändningspunkt. Alltså lika långt mellan varje bom.
Vill du däremot lägga dem med ett galoppsprång mellan varje, så kan du ta lite kortare avstånd än då du hoppar små hinder med ett galoppsprång mellan varje hinder. Så där kan du prova dig fram... blir kanske 5 meter men jag kan ha fel.
Hehe, det är det där "vinkla lite lämpligt" som inte går så bra. Men kanske lättare om jag har ett avstånd att utgå ifrån. Hm, anar att man kommer att få se mig springa runt i ridhuset innan jag har gjort iordning hästen för att checka ut avstånd och riktningar.
"lite kortare avstånd än då du hoppar små hinder med ett galoppsprång mellan varje hinder"? Hallå, jag hoppar inte. Inte hästen heller.
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.