Cathageno???

Sv: Cathageno???

Jag ber om ursäkt att det blev så många inlägg merån jag kan ju inte det här med bilder.:o
Så ser han ut iallafall:D

MKT s tilig kille, honom kan du vara stolt över, var han fölmönstrad? poäng? mamman var efter?

Jo han är visad men i växtfas, kanske lite dumt att visa men man vill ju så gärna, dessutom var vi tvåa ut för dagen...
poäng 878778.
Mamman är efter Feliciano - Hubertus, jag är bara så grymt nöjd med temperamentet vilket jag anser är väldigt viktigt.

det är ju liksom A & O. Jag har ju en dam med lite mkt mellan öronen och därför vill jag betäcka med en hingst som är stabil och lugn i sättet, och denne hingst verkar passa bra! Kul att höra från er som har använt honom, tack!!!

Jag har ett fbl sto dräktig med Cathageno, beräknad till 23 Mars så det är snart!!:)
Hon fick även ett stoföl efter honom i fjol, jag har bilder med vet inte hur man slänger in dom här.. kan skicka över msn eller mail om nån är intresserad??!! Han verkar iafl ha ett bra huvud å det är ju det som är huvudsaken:banana: :smirk: ...

hej jag har en 3årig valack e. cathageno-vermouth-trofé med ett super temprament är under inridning. modern ärr ett riktigt spöke men finns inget alls hos morris som han hetet kan varmt rek. cathageno. mvh moa

Stoet är nog redan betäckt och hingsten är inte längre i Sverige.

Jag undrar mest vad Cathageno gör nuförtiden, någon som vet?
/U

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·
Juridik & Ekonomi Hejsan! Jag fick betydligt mer tillbaka på skatten 2024 än vad jag brukar få. Nu undrar jag om det kommer se likadant ut 2025? (Om man...
Svar
15
· Visningar
997
Senast: MissFideli
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
705
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
517
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka