Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo han är visad men i växtfas, kanske lite dumt att visa men man vill ju så gärna, dessutom var vi tvåa ut för dagen...
poäng 878778.
Mamman är efter Feliciano - Hubertus, jag är bara så grymt nöjd med temperamentet vilket jag anser är väldigt viktigt.
det är ju liksom A & O. Jag har ju en dam med lite mkt mellan öronen och därför vill jag betäcka med en hingst som är stabil och lugn i sättet, och denne hingst verkar passa bra! Kul att höra från er som har använt honom, tack!!!
Jag har ett fbl sto dräktig med Cathageno, beräknad till 23 Mars så det är snart!!
Hon fick även ett stoföl efter honom i fjol, jag har bilder med vet inte hur man slänger in dom här.. kan skicka över msn eller mail om nån är intresserad??!! Han verkar iafl ha ett bra huvud å det är ju det som är huvudsaken :smirk: ...
hej jag har en 3årig valack e. cathageno-vermouth-trofé med ett super temprament är under inridning. modern ärr ett riktigt spöke men finns inget alls hos morris som han hetet kan varmt rek. cathageno. mvh moa
Juridik & Ekonomi
Hejsan! Jag fick betydligt mer tillbaka på skatten 2024 än vad jag brukar få. Nu undrar jag om det kommer se likadant ut 2025? (Om man...
Trädgård & Växter Jag sådde chili och paprikfrön i nån torvkub jag fick med. Hur länge kan de stå i den? Borde inte innehålla någon större mängd näring...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.