mydia

Trådstartare
Är det någon som vet något om de här hingstarna som Hippo Essentia skall ta in på,Canto,Cassiano,Clearway och Nekton.Mest nyfiken på vad sorts hingstar det handlar om och vad finns det att säga om dessa som inte står på importörens hemsida.

Sv: Cassiano

Jag vet, men jag tänkte att någon kanske sett någon av hingstarna eller avkommor till dessa och hade någon intressant åsikt om saken så att säga.

Ja ja,jag får väl sluta vara vrång då ;)
Dom har alla varit tillgängliga i DK,Nektons mamma är även mamma till Doble`s Cento,nekton själv har ett suuuuuuuuuuuper hopp index och låg tidigare som nr 7 av ca 2740 hingstar.

Cassianos första fölomg.har visat sig röra sig utmärkt.vilket har skickat upp honom på ett index på runt 130

Clearway har jag sett flera avkommer efter.Hans mor har ytterligare 2 eller 3 gk söner i holsteiner.personligen så är han en av mina favoriter :love:

Intressant,kanske skall man läsa på lite till.Hade ju så gott som bestämt vilken hingst jag ska ta men man kan ju alltid läsa på om andra hingstar ändå.Det är alltid roligt med nyheter,särskilt om nyheterna är bra.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Piaff
·
Hundträning https://blogg.agria.se/fredriksteen/2013/06/07/jag-kan-inte-se-nagon-skillnad-i-vem-som-ar-snallast-eller-varst/ Kom över denna text...
Svar
13
· Visningar
1 443
Senast: dobbis
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 011
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 512
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka