Casir Ask...

M

Mobby

vet någon vad transportkostnaden på hans skick blir?

Har någon en bild där han står uppställd? Jag har bara sett honom på bilder när han hoppar...

Sv: Casir Ask...

Skulle tro att han kostar runt tusenlappen per skick, han står vär i Danmark och Carano som också står där skulle kosta nåt sånt. Hade Carano som kandidat till min märr, men jag tror att det blir för dyrt faktistk jsut pga transportkostnaden. Vem vet, man kan ju behöva tio doser på en säsong :eek:. Sen är det lite "bängligt" med importsemin också, för de skickar inte alla dagar, flygen går inte på helgen så du kan bara så sperma tis-fre tror jag det var.

...men han har en sjuj-a stam, Casir!

Som jag förstod det så skickas det med post från Danmark och blir alltså inet någon stor kostnad. Är helt säker på att det inte är med flyg åtminstone, för det fanns inga krav på att stationen måste vara nära en flygplats om man ska använda Casir.

Kolla på www.eklunda.com under seminstation. Där står lite mer.

...enligt Casirs faktablad så kostar frakten 850:-. Så det är nog detsamma även om det inte går med flyg.

Äsch, vad synd. Fast det var ju lite konstigt att det inte står någon fraktkostnad på honom på Eklunda.

Men var hittar du faktabladen? Jag tittar under hingstar på ASVH, men jag kan bara se faktabladsformulär. :confused:

På ASVH:s förstasida finns en länk uppe i rutan till höger. Den finns på equipe.nu, och mkt bättre än ifjol (inga .pdf-filer utan länkar t varje hingst).

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Jag tar ganska mycket piller nuförtiden. Många vitaminer och tillskott som är stora och inte går ner i en vanlig veckodosett. Jag vill...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 663
Senast: sthu
·
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
441
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka