Söker mer info om dessa. Jag har om nån missat det haft en val e Laurenz. Fantastisk häst som hoppade hus. Min plan är att betäcka mitt sto med honom 2011. Men jag vill veta mer om dessa hästar.
Casco Z f-93 e Coriall Z u Bilda ue Silvester uu Vordula. Godkänd för zangersheide.
Catoki e f-98 Cambridge u Bilda ue Silvester uu Vordula
Catoki var som 5-åring 2:a och som 6-åring 5:a i hoppfinalen i Bundeschampionatet. Vet att han spås som en ny stjärna och att ryttaren öser beröm över honom. Godkänd för Holstein, Oldenburg, Hannover, DV etc.
Laurenz f-89 e Lord u Vordula e Cor de la bryere Godkänd för DV, holstein och ungersk sporthäst (ev SF vet att han stod i frankrike ett tag.).
Lago f-88 e Langraf u Vordula Godkänd för?
Om någon vet om Laurenz har fuxanlag (eller snarare saknar är det en bonus)
Casco Z f-93 e Coriall Z u Bilda ue Silvester uu Vordula. Godkänd för zangersheide.
Catoki e f-98 Cambridge u Bilda ue Silvester uu Vordula
Catoki var som 5-åring 2:a och som 6-åring 5:a i hoppfinalen i Bundeschampionatet. Vet att han spås som en ny stjärna och att ryttaren öser beröm över honom. Godkänd för Holstein, Oldenburg, Hannover, DV etc.
Laurenz f-89 e Lord u Vordula e Cor de la bryere Godkänd för DV, holstein och ungersk sporthäst (ev SF vet att han stod i frankrike ett tag.).
Lago f-88 e Langraf u Vordula Godkänd för?
Om någon vet om Laurenz har fuxanlag (eller snarare saknar är det en bonus)