carte d'or 1056

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare elina33
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 393
E

elina33

hej! jag har en fråga. vet ni vart jag kan hitta en bild på hingsten carte d'or 1056. jag har en häst av honom och vill gärna få info om honom. tacksam för svar

Sv: carte d'or 1056

Jag har hanterat ett sto (Carte d'or - Romeo) född 2005 från att hon var fölis tills hon blev två år (då hon flyttade).

Hon föddes som en riktigt grov, lite "stabbig" tjej. Var lite nervös i början, blev inte så mycket hanterad när hon var liten jag började hantera henne mer när hon var uppåt ett år (inte min egen häst)
Och hela tiden sedan dess har hon varit underbar, kanonpsyke, väldigt orädd och allt som oftast glömde man bort att det var en unghäst man pysslade med...:rofl:
Hon växte till sig och senast jag hörde från ägarna hade dom mätt henne till 171 i mkh :crazy: hehe, en stor tjej med andra ord!
Men hon är mycket välpropotionerlig, lätt i typen och väldigt väldigt vacker!

Ägarna som har henne nu är jättenöjda och hon fortsätter vara den kanontjej hon alltid har varit, ska bli hoppstjärna när hon blir stor som det verkar ;)

Ska se om jag kan trolla fram nån bil, men hoppas inte för mycket.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 145
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
Katthälsa Hej! Jag ska ringa vet o fråga också, men vill även fiska lite svar här. Vi har kikat på en kattunge, som visade sig ha ett tångbett...
Svar
13
· Visningar
968
Senast: Mojma
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 988

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka