Carlskrona ridstövlar eller Perfect "hoppstövlar"

B

beagle

Carlskrona ridstövlar eller Perfect \"hoppstövlar\"

vet inte vilka jag ska köpa!

båda kostar typ 1300 på hästbutiken i bromma... tycker att sistnämda är rätt klumpiga... men de kanske e bättre allvädersstövlar? fast jag har ju iofs plastridstövlar också att ha vid lera och regn, termoridskor till vintern, + vanliga ridskor som jag panikköpte nu för att ha ngt med klack att rida i nu i värmen, varken plastridstövlar eller termoridskor som är "plastgjutna" e ju så kul att ha på sommaren...
:crazy:

perfect stövlarna har ju dragkedja bak och snörning fram, d kanske gör dom lite skörare?

nån som vet annars vart man kan köpa ett par svarta ridstövlar med brun kant längst upp?

Re: Carlskrona ridstövlar eller Perfect \"hoppstövlar\"

Jag har ett par Perfect :love:
Dom är verkligen vad namnet heter Perfekta :love:
Jag tycker Att Carlskrona är lite stora och klumpiga. :crazy:

va bra! e dom hållbara? bra kvalitet? läste precis att de är från globus, d brukar ju vara bra.

skrev visst lite fel i inlägget också, det jag menar är att carlskrona e lite klumpiga, alltså inte "sistnämnda" perfect, fast det kanske man kunde lista ut åndå ;)

Jag har haft mina Perfect i ca 1 år och dom har vart jättebra! :love: Inget trasigt och dom är bra och bekväma. Väldigt hållbara. Dom är bättre än många stövlar jag har provat och haft. HELT KLART 10-POÄNGARE. :D

Jag skulle aldrig köpa ett par carlskrona stövlar. Jag har ett par nu, de gick sönder efter ett par månaders användning (ridning 2 dagar/v). Nu när jag har haft de i tre år (använda 1-2 dagar vecka) är det stora hål i foten.

:eek:

bra att du sa det!

tack!

:bow:

hur ofta används dina?

Runt 3 dagar i veckan använder jag mina. Lika fina som när jag köpte dom för ett år sedan :D

Skulle köpa hoppstövlarna.
Gillar itne carlskrona stövlarna, då är Graninge snyggare :)

Jag har ett par carlscrona .. och dom gillar jag inget vidare.. som du säger stora och klumpiga och gått sönder två gånger. nu mera har jag ridskor. fast ridskorna(sån a med tåhätta weller va det heter) dom tycker jga och är lite klu piga iblnad och jobbiga att gå i ...

Satsa på perfect du :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har...
2
Svar
32
· Visningar
3 853
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden