caput resektion

Jempan

Trådstartare
Min hund vart påkörd och höften hoppade ur led vilket senare ledde till en operation. Den operationen kallades caput resektion. Tyvärr hittar jag ingen info alls om den, det enda jag vet är att man tog bort höftkulan. Nån som vet vart jag kan hitta info? Känns verkligen som jag sökt överallt :banghead:

Tacksam för hjälp :bow:

Neeeej, det blev fel länk av någon anledning. Jag googlade caput femoris resection, det finns några artiklar om det.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 642
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka