Cabachon 1216 såld till Ukraina

Sv: Cabachon 1216 såld till Ukraina

Han försvinner säkert precis som majoriteten av de hästar han köpt upp. En Casall häst är ju inte precis det mest okomplicerade man kan ha så den kommer inte att ta stryk enda möjligheten är om han köpt den till någon av sina andra ryttare. Men sannolikare är ju att det är en i raden av lovande/framstående hästar som går i den riktningen som sen aldrig syns till igen.

Asch då, jag skulle ju vilja betäcka med honom!

Vill man som du avla på okomplicerat temperament var det nog ändå inte rätt val, Casall ger kapabla hästar men de är inte några amatörhästar. Och du påpekar ju alltid att du framförallt avlar på temperament och inte för de stora uppgifterna.

Det troliga är väl att han köpt den till nån av sina ryttare? På vilket sätt ger Casall komplicerade hästar, förresten?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Finalbanan i den individuella finalen ser inte ut att innehålla så många tekniska svårigheter i form av knepiga avstånd. Men...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En av Storbritanniens guldhästar från OS i London 2012, Tripple X III, har bytt ägare igen. Eric Lamaze har sålt hingsten till familjen...
Svar
0
· Visningar
375
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den välbeställde ukrainaren Alexander Onischenko, som redan har ett stort antal hästar hos olika ryttare, har köpt ytterligare en...
Svar
0
· Visningar
591
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.