Byte av station på Språngrulla?

Narcissa

Trådstartare
Är det NÅGON som vet hur man gör? Jag har bytt station till ett av mina ston och den nya stationen behöver såklart komma åt henne på Språngrulla men jag kan inte se var man kan byta station?

Jag vet inte. Jag hittar inte var man byter hingst eller nånting alls hur man uppdaterar sin anmälan.
Det skumma är att jag har för mig att jag har uppdaterat infon om ett av mina ston en gång, men jag minns verkligen inte hur det gick till

Edit:
Det stoet som inte är betäckt än kan jag uppdatera uppgifterna på men inte på det andra stoet

Jag vet inte. Jag hittar inte var man byter hingst eller nånting alls hur man uppdaterar sin anmälan.
Det skumma är att jag har för mig att jag har uppdaterat infon om ett av mina ston en gång, men jag minns verkligen inte hur det gick till

Edit:
Det stoet som inte är betäckt än kan jag uppdatera uppgifterna på men inte på det andra stoet

Så himla irriterande!

Tror du måste kontakta ASVH. Minns att det krånglade ifjol när vi skulle byta hingst på nån men minns inte hur vi löste det...

Liknande trådar

Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
4 794
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 414
Senast: KesoNeso
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 752
Senast: Ninnurur
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur