Byte av station på Språngrulla?

Narcissa

Trådstartare
Är det NÅGON som vet hur man gör? Jag har bytt station till ett av mina ston och den nya stationen behöver såklart komma åt henne på Språngrulla men jag kan inte se var man kan byta station?
 
Jag vet inte. Jag hittar inte var man byter hingst eller nånting alls hur man uppdaterar sin anmälan.
Det skumma är att jag har för mig att jag har uppdaterat infon om ett av mina ston en gång, men jag minns verkligen inte hur det gick till

Edit:
Det stoet som inte är betäckt än kan jag uppdatera uppgifterna på men inte på det andra stoet
 
Jag vet inte. Jag hittar inte var man byter hingst eller nånting alls hur man uppdaterar sin anmälan.
Det skumma är att jag har för mig att jag har uppdaterat infon om ett av mina ston en gång, men jag minns verkligen inte hur det gick till

Edit:
Det stoet som inte är betäckt än kan jag uppdatera uppgifterna på men inte på det andra stoet

Så himla irriterande!
 
Tror du måste kontakta ASVH. Minns att det krånglade ifjol när vi skulle byta hingst på nån men minns inte hur vi löste det...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Skulle vara intressant att höra ifrån er som jobbar som deltidsbrandman/RIB, hur det är att jobba som det? Vad är erat...
Svar
5
· Visningar
625
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 466
Senast: Freazer
·
Fordon Jag har i många år varit väldigt lat. Har tvättat bilen alldeles för sällan och när jag gjort det så har jag lämnat in på firma som...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: Zacci
·
Avel Hur snabbt efter fölning börjar ni rida era ston? Om de vart ridna under tiden lätt o är något äldre. Mitt sto är 15 och blir hennes...
Svar
11
· Visningar
1 399
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Gammal hummus?
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp