Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bara koll på Samsung till Samsung. Där är det jättelätt. Inställningar - Konton och säkerhetskopiering - Hämta data från gamla enheten.
Om det är samma kan du väl bara överföra ditt konto från mobil 1 till mobil 2? Fixar inte mobilerna det eh.. själv, liksom numera? Jag har Samsung, och följde bara deras uppmaningar minns jag, inget gick fel Men så är Samsung mobilen man ska ha!
Kommer få hem ny mobil i veckan, är 100 år sen jag hade ny känns det som.
Min fråga, hur bökigt är det att få över appar osv till den nya telefonen? Ser framför mig att jag sitter hela helgen och tjorvar med det
Mobilerna är av samma märke.
Gå in på banken annars så löser de bankid åt dig när du har nya telefonenTack alla!
BankID oroar mig mig lite då jag behövde dosan för att fixa det, den och kortet är borta. Men det kanske inte behövs längre?
Gjorde just detta. Jag fick en QRkod från en annan enhet som jag scannade med den nya. Ingen dosa eller dyl. Plättlätt!Tack alla!
BankID oroar mig mig lite då jag behövde dosan för att fixa det, den och kortet är borta. Men det kanske inte behövs längre?
Jag fick släpa runt på min gamla plus nya telefon i flera veckor eftersom jag tappat bort min bankdosa och behövde beställa en ny innan jag lyckades få in bankid. Kanske beror på vilken bank man har?Gjorde just detta. Jag fick en QRkod från en annan enhet som jag scannade med den nya. Ingen dosa eller dyl. Plättlätt!
Oj då! Ingen aning hur det funkar. Jag har Handelsbanken.Jag fick släpa runt på min gamla plus nya telefon i flera veckor eftersom jag tappat bort min bankdosa och behövde beställa en ny innan jag lyckades få in bankid. Kanske beror på vilken bank man har?
Iphone till iphone är också smidigt. Köpte min nya förra året. La bara telefonerna bredvid varandra så skötte de allt.Jag har bara koll på Samsung till Samsung. Där är det jättelätt. Inställningar - Konton och säkerhetskopiering - Hämta data från gamla enheten.
Sorry om jag kapar. Har en fråga i samma sfär.
Jag har ett Telenor-abb. När jag tecknade det ar täckningen häromkring alldeles utmärkt. Bytte från Telia som inte hade täckning alls. Dvs deras kundtjänst sa att täckningen här var, citat "lite fläckig"
Nu har Telenorändrat användningen av sin mast och jag har noll staplar och måste befinna mig inomhus i mitt hem för att kunna wifi-ringa. Masten sänder bara data numera - inte samtal. Den masten som jag ser från min altan.
Så- jag behöver byta operatör (har ingen bindningstid hos Telenor) Gäller ju förstås att hitta en operatör som har täckning här Det är ju irriterande för jag bor inte precis i obygden.
Frågan: jag minns inte om jag behövde vara utan mobil när jag bytte - sägs det gamla upp innan jag fått mitt nya simkort?