Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va bra då är alla problem med dåligt foder löst. Bara att fråga hästen! Du verkar lite dåligt påläst om vaccinationer dessutom.peperoni2 skrev:Jag tror inte att jag ska vaccinera. Pratade vaccination med en vän som har ca 10 hästar som äter ensilage. Hon sa att om det är det minsta dåligt i en bal så ratar hästarna hela balen, de äter inte en tugga. Jag ahr också alltid fått veta att hästar är jättenoga med vad de äter så jag tror att det bara äter det som är bra. Dock tror jag att det kan vara lite olika mellan olika hästraser... Min är en islandshäst och borde ha alla såna instinkter kvar men mer "sönderavlade" raser kanske saknar delar av instinkterna... Jag vet inte...
Det är fram och baksidor med alla former av vaccinationer, man sprutar ju trots allt in det som är orsakar sjukdomarna...
Jag var hos veterinären om hostan idag. Han rekommenderade hösilage och han sa att en övergång på 1 vecka ar ok. Han kanske rekommenderade den så kort pga hostan men jag vet inte...
/Linda