Byta skärmar på släp

Sparvoga

Trådstartare
Vill byta skärmar på mitt tranesläp, är såna där kantiga fula. Skulle vilja ha såna där som är mer mjuk i formen, på en del släp är det svarta fina. Är det någon här som bytt som vet om det är svårt? ca kostnad för skärmarna

Sv: Byta skärmar på släp

Jag har bytt skärmar på mitt gamla Trane, min sambo gjorde dom själv i plast.:) Jag tror dock inte att det blir så billigt precis, enligt sambon så har jag världens dyraste skärmar på transporten för att dom tog så lång tid att göra..:crazy: Han har iof plastat hela transporten..:D
Men jag håller med - dom gamla i plåt är skitfula. Jag ska se om jag kan fixa en bild på mina nya om du vill se.

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 073
Senast: tara
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 241
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
354
Senast: Valle
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 145
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka