Byta nick???

Lösning
Starta en konversation med mig Gunnar och ange vad du vill heta framöver. Inte via e-post.

Kolla gärna att användarnamnet är ledigt.

Jag kommer sedan byta namnet när jag får möjlighet, det kan bli direkt eller inom några dagar.

Jag skall väl även tillägga att man bör fundera några gånger innan man byter användarnamn. Det gamla kan vara välkänt och därför ha högre status.
Starta en konversation med mig Gunnar och ange vad du vill heta framöver. Inte via e-post.

Kolla gärna att användarnamnet är ledigt.

Jag kommer sedan byta namnet när jag får möjlighet, det kan bli direkt eller inom några dagar.

Jag skall väl även tillägga att man bör fundera några gånger innan man byter användarnamn. Det gamla kan vara välkänt och därför ha högre status.

Lösning

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 061
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
777
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
795
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka