Byta läge på trådarna?

D

dolphinsmile

Jag har alltid haft linjärt läge, och nu helt plötsligt har jag trådat? Jag kan inte byta heller.. varken på alternativ eller i själva tråden, där byter den bara tillbaka.. det är jätte jobbigt.. premunerar på många trådar med många inlägg och då blir svårt att hitta.. hjälp mig?

Sv: Byta läge på trådarna?

Alldeles i överkanten på ditt inlägg så har du "Visningsalternativ" . Klicka där.... :angel:

Alldeles i överkanten på ditt inlägg så har du "Visningsalternativ" . Klicka där.... :angel:

Har prövat.. det funkar först.. men om jag är inne på en tråd med många inlägg och vill gå in på en annan sida med inläggen så byter den tillbaka till trådad igen :confused: ..

Måste ju ha blivit nått fel nånstans..

Hm, det är inget du kan ställa in i kontrollpanelen då?? Du kan gå in i kontrollpanelen, o klicka på alternativ. En bit ner där kan du välja på en rullist.

Visningsalternativ för trådarHär kan du välja visningsalternativ för trådar. För en fullständig förklaring av alternativen, gå till den här hjälpsidan.
Linjär - Äldst först Linjär - Nyaste först Trådad Hybrid Visningsalternativ för trådar:

Prova att logga ut, kanske det kan radera några trilskande cookies.
Annars kanske du kan prova att radera cookies för hand.

I övrigt när det gäller cookie-problem, exempelvis om man loggas ut direkt efter att man loggat in, bör man kolla upp klocka och datum på datorn så att de är rätt ställda.

Andra kanske har andra bra tips.

Hm, det är inget du kan ställa in i kontrollpanelen då?? Du kan gå in i kontrollpanelen, o klicka på alternativ. En bit ner där kan du välja på en rullist.

Visningsalternativ för trådarHär kan du välja visningsalternativ för trådar. För en fullständig förklaring av alternativen, gå till den här hjälpsidan.
Linjär - Äldst först Linjär - Nyaste först Trådad Hybrid Visningsalternativ för trådar:

Det står där att jag valt nyaste först linjär.. precis som alltid.. men jag ska pröva och radera cookies som gunnar skrev..

nu har jag prövat att rensa kakorna.. funkar inte.. gjort det både manuellt och genom länken som finns på faq.. himla tråkigt det här :(

Alltså det här börjar bli riktigt jobbigt.. finns det inget jag kan göra? mer än det jag gjort alltså?

nej det har jag inte.. kanske ska pröva det.. har du något förslag? Gärna en svensk.. drygt med engelska :P

Både Opera och Firefox finns på svenska. I länkarna kan du läsa mer, kolla funktioner osv. Tyvärr är inte Operas sida på svenska men läsaren är flerspråkig.

Tänk på att klicka ur toolbars (extra sökfält, jag skyr dom som elden) och annat du inte vill ha vid installationen.

Sen finns Flock som är mycket lik IE men den har jag ännu inte hittat på svenska.

Själv använder jag numera mest Firefox, men har nästan alltid även IE och Opera öppna. Opera använde jag som standardläsare i flera år, fram till i april förra året. Varför jag bytte kan du se i tråden >Insticksprogram, Firefox<

Det finns flera trådar som handlar om både Firefox och Opera på Datorer :idea:

Det var så lite så!

Hoppas du läser inlägget här ovan och testar även Opera, det är bra att kunna använda sig av flera webläsare. Ibland är det nästan ett måste.

Lycka till!

nu har det hänt igen med nya webläsaren.. suck.. får väl testa den där opera då

Vilken webläsare hade du från början? Jag har aldrig varit med om att visningsläget ändrat sig på egen hand, har IE 7 nu och hade alltså IE 6 tidigare.

Vilken webläsare hade du från början? Jag har aldrig varit med om att visningsläget ändrat sig på egen hand, har IE 7 nu och hade alltså IE 6 tidigare.

Jag hade IE från början, sen bytte jag igår till firefox och imorse till opera.. än så länge funkar det med opera..

Jag har heller aldrig varit med om nått sånt här :crazy: Jättemärkligt är det.. jag gör verkligen ingenting heller..
Som nu när det hände sist i firefox så hade jag bara stängt ner buke och sen öppna jag en sida och gick in igen och då hade det bytt visningsläge..

Har du scannat datorn för virus och spyware??
Låter himla märkligt att det kan ändra sig så där utan vidare, har jag aldrig varit med om. Låter ju som om du har troll i din dator.

Ja jag tycker det jag också.. men min dator scannas alltid när den startas.. så jag vet inte.. men jag får väl glädjas så länge som det funkar..

Är virusprogrammet uppdaterat?
Jag satt o scannade min dator varje dag i en vecka, men jag hade glömt uppdatera programmet :rofl:
Får skylla på att det var några år sen :angel:

jag vet inte riktigt.. är van vid att de uppdaterar sig själva.. men detta kanske inte gör det.. ska kika på det

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 537
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 018
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 711
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV