Byta hingst?

Sv: Byta hingst?

Tack, jag är ganska nervös faktiskt :( Tänk om hon inte tar sig? Risken finns ju alltid men jag hoppas verkligen att det går... Vet du om hon tog sig direkt när dom bytte hingst på henne? Vad gör jag med ett triangelmärkt avelssto som inte går att få föl på.. Men dumt att ta ut något i förskott egentligen, får se hur hon ser ut framåt ons- fre nästa vecka :)

Sv: Byta hingst?

Nån här som har koll på hur man byter hingst på Språngrulla efter att man redan seminerat med en hingst men det inte tagit sig?
Vill göra ett sista försök att få dräktigt i år och funderar då på att byta hingst till andrahandsvalet då han står 10 min hemifrån och jag vet att han har bra simmare.

Liknande trådar

Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 370
Avel hejsan allihopa☺️ Jag är helt ny inom det här med avel och skulle vilja ha lite hjälp . Jag har ett jätte fint sto på 155 cm i mkh hon...
Svar
5
· Visningar
1 712
Senast: Görel
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 335
Senast: Jate Volim
·
Avel Har slagit knut på mina tankar och har svårt att komma till någon lösning. Så nu skulle jag vilja veta vad ni hade lagt på detta stoet...
Svar
8
· Visningar
1 800
Senast: Peak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen