Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jätteäckligt!!!
Däremot har det hänt att jag bytt utomhus på stan i paniksituation någon gång, typ på en handduk på en gräsplätt på stan. Hoppas ingen tar illa upp för det.
Alltså det är verkligen tokäckligt! Men ännu vidrigare är att vuxna karlar tydligen också gör det (bygger nallar i handfat på offentliga toaletter) berättade min man som kissade i busken istället vid "pitstop" på macken.
Idag bytte mamman som satt på sätet framför mig på bussen blöja på sin tvååring (uppskattad ålder) mitt under bussfärden. ok?
En bekant som lider av svår bacillskräck byte (bajs)blöja på sitt barn på ett tågsäte. Toaletter fanns alldeles intill, men hon vägrade använda dem p.g.a. sin bacillskräck.Idag bytte mamman som satt på sätet framför mig på bussen blöja på sin tvååring (uppskattad ålder) mitt under bussfärden. ok?
Du lämnar väl inte blöjan kvar på bussen
Jag håller med dig om det där med insynen, att ur den aspekten är det väl inte så himla farligt att byta en blöja i kupé på tåg eller buss. En kissblöja. Men däremot en stinkande bajsblöja kan faktiskt locka fram illamående hos medresenärer och jag skulle verkligen dra mig för att börja med det innan man stigit av. Är det en långfärdsbuss finns ju en trång toalett, likaså på tåg...
Sen skulle jag väl gärna tillägga att om jag skulle göra det vore det verkligen i yttersta nödfall, med tanke på att man trots allt kladdar med intimhygien och sedan berör områden som andras händer sedan också rör vid och sedermera kliar ögon, petar näsan (vad vet jag vad folk gör :P) och det är ju så smittor sprids. Ja, lite äckligt är det allt att hantera kiss och bajs om vi inte kan tvätta händer, men när det gäller det egna barnet bryr vi oss inte så mycket. Men att tänka sig att göra det på någon annans barn känns iaf för mig lite avlägset.