Bygga dressyrmuskler hjälp

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Ruh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 933
R

Ruh

jag har en 15 åring som var skadad under vintern men är nu fullt igång konditionsmässigt.
Så nu vill jag börja bygga upp musklerna. Hur skulle ni lägga upp erat schema för en sånn häst? :bow:

Sv: Bygga dressyrmuskler hjälp

Mina hästar är inte ens i bra kondition, men gör som i tråden "Dressyrhäst på Gym".
Utöver det så är cavaletti, gymnastikhoppning, galoppjobb o stärkande/lösgörande dressyrarbete byggande.

gör mitt bästa för att utnyttja naturens resurser nu innan det blir hårt i marken.

Hästen bör ha gott hull o få tillräckligt med vitaminer o proteiner för att kunna bygga oxå.

Sv: Bygga dressyrmuskler hjälp

Klättring och hundra tusen övergångar. ;)

Och se till så den får tillräckligt med mat, annars blir det aldrig några stora muskler. Mkt protein!

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: MiniLi
·
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
1 396
Senast: Lars L
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 646
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 962

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka