Butet igän...

N

Novalee

Vet att det redan fins en butet tråd uppe nu men...!
Hur bär man sig åt om man vill ha en sådan?
Finns det någon som kommer ut och provar?
Det verkar inte som att det finns några begagnade så om man vill ha en är det äll bara att lägga ut stora pengar...Är det värt det? :crazy:

Hej!

Jag är kanske fel person att fråga då jag faktiskt har en begagnad butet-sadel som ska säljas... Men jag tycker att kvaliteten på lädret är jättebra och sadeln är bra att rida i. Sedan tycker jag dock inte att den är så mycket bättre än andra sadlar i en lite billigare prisklass. Personligen skulle jag aldrig köpa en ny butet, den jag har nu köpte jag begagnad för 4 år sedan och den är fortfarande i samma skick som då... :)

Jag kan ta reda på det om du vill??
Tror min kompis köpte sin via hästhoven Men jag är inte säker!!!

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
433
Senast: Pegasus63
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Utrustning Då fröken häst är en riktig prinsessa på ärten så har hon bestämt sig för att sadeln inte passar längre. Teorin är att den blev för smal...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Jeps
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 423
Senast: Strandad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd