nevin

Trådstartare
När svarade era barn på bus första gången? Jag busade lite med lillen här hemma i söndags, och han såg först lite fundersam ut.

Buset bestod i att pilla lite på överläppen, peta på näsan och låta allmänt busig, typ: vaaaar är näsan, en sån liten busunge och sånt. Med ljus och så där superbarnslig röst man bara får i närheten av barn och djurbebisar ni vet :angel:

Iallafall så fick jag största leendet efter en stund, och flera efter det! Det märktes att han fokuserade på mig och det jag gjorde, och leendena var definitivt svar på det:love::love:
 
Sv: Busunge!

Har inte testat så seriöst tidigare, men i går lipade Alvin åt mig när jag gjorde det åt honom. Sedan bubblade jag, och jodå, han bubblade salivbubblor för glatta livet :) Så kul när de börjar härmas :love:
 
Sv: Busunge!

Så kul när de börjar härmas :love:
Jag har sett en väldigt härlig bild på min pappa och min äldsta bror; båda sitter lutade över bordet och har ansiktena tätt intill varandra, och rynkar på näsan på precis samma sätt. De är så otroligt gulliga :love:
Vet inte hur gammal brorsan är då, men han matas med barnmat på bilden iaf.
 

Liknande trådar

F
Träning Åh, äntligen kommer ett genombrott!!! Min lilla buse till ungponny (tre i maj) som var nästintill ohanterad när jag köpte henne, gick...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: Francess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp