Status
Stängd för vidare inlägg.

marieka

Trådstartare
Min 5-mån. son förflyttar sig. HAn började vända sig redan för en mån sen och nu tar han sig dit han vill :banana:

I går hade jag städat och lämnat moppen framme mot en vägg. La sonen på mitten av golvet, när jag kom tillbaxs låg han och sög på moppen :crazy: jättegott!

Lägger man honom på soffan eller sängen så kör han ner huvvet upp med rumpan och plöjer sig fram som en liten bulldozer.
Barn är så jäkla söta :bow:

Sv: busunge

marieka skrev:
Min 5-mån. son förflyttar sig. HAn började vända sig redan för en mån sen och nu tar han sig dit han vill :banana:

I går hade jag städat och lämnat moppen framme mot en vägg. La sonen på mitten av golvet, när jag kom tillbaxs låg han och sög på moppen :crazy: jättegott!

Lägger man honom på soffan eller sängen så kör han ner huvvet upp med rumpan och plöjer sig fram som en liten bulldozer.
Barn är så jäkla söta :bow:

Oj, vilken tidig och duktig son du har!

Fast nu börjar det jobbiga ;)

Jag hade tur som har en son som inte var så tidig, började krypa när han var drygt 8 månader, sen började jag jobba, så fadern fick se efter yrvädret :angel: . Jag fick de lugna månaderna då man hade tid att fika :)

MVH
/WP

Sv: busunge

Hans storebror var likadan. Kröp vid 6 mån och gick vid 9. Dem lyssnar inte det minsta på att pojkar ska vara senare än flickor :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 382
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år... 2
Svar
37
· Visningar
5 295
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Funderar på vilka krav man kan/bör/ska ha på sina barn? När jag var 10 var jag påridläger på Gotland (och jag bodde på fastlandet...
Svar
7
· Visningar
1 586
Senast: krus
·
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många... 2 3
Svar
59
· Visningar
18 214
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka