Haukur

Trådstartare
Min lilla tjej fick ett busryck såhär på eftermiddagen, plockade ur alla grejer ur leksakslådan och lekte noggrannt med varje enskild leksak. Matte fick så klart inte upp kameran på en gång men ca 20 min av skådespelet lyckades jag föreviga på bild. Min lilla galning...

DSC_2941.jpg

DSC_2976.jpg

DSC_2925.jpg

DSC_2957.jpg

DSC_2960.jpg

DSC_2962.jpg

DSC_2932.jpg

DSC_2927.jpg

Sv: Bustråd

Jättesöt!:laugh: Känner igen dem där rycken. När min lilla,söta, oskyldiga tik plötsligt blir en brutal slaktare!:eek::p

Vilken otroligt vacker färg!:love: Är så förtjust i de mörkare. Har en riktigt mörkt blå härhemma.

Är hon inte ren whippet eller är det bilderna som luras? Hur gammal?

Gilly:)

Senast ändrad av en moderator:

Är hon inte ren whippet eller är det bilderna som luras? Hur gammal?
Nej hon är en sk. lurcher från irland. Tror egentligen hon är mer lik en liten greyhound än en whippet, har träffat greyhoundfolk som nästan blivit förbannade när jag sagt att det är en blandras, de hävdar bestämt att det är en kappis.. Men som sagt, ingen stamtavla =blandras:D

Hon är knappt 1½ år.

Men jag håller med dig om färgen, hon har otroligt vacker päls:laugh:

Haha! Hon ser helt galen ut! :D Cebbe älskar också att demolera mjukisdjur och riva ur stoppningen. Finast är när han gör det när jag inte är hemma, då är det stoppning i hela lägenheten. Inklusive på tv-bänken och storarumsbordet. Han tycker säkert han gör jättefint hemma. Borde fota det om han gör det igen. :D

coool elivs tavla du har!! :D

hunden var faktiskt ganska söt oxå ;D

Haha! Hon ser helt galen ut! :D Cebbe älskar också att demolera mjukisdjur och riva ur stoppningen. Finast är när han gör det när jag inte är hemma, då är det stoppning i hela lägenheten. Inklusive på tv-bänken och storarumsbordet. Han tycker säkert han gör jättefint hemma. Borde fota det om han gör det igen. :D

Haha, Kirsty har varit ganska försiktig med sina mjukisdjur, dödandet är något Cassidy lärde henne:D

Nej hon är en sk. lurcher från irland. Tror egentligen hon är mer lik en liten greyhound än en whippet, har träffat greyhoundfolk som nästan blivit förbannade när jag sagt att det är en blandras, de hävdar bestämt att det är en kappis.. Men som sagt, ingen stamtavla =blandras:D

Hon är knappt 1½ år.

Men jag håller med dig om färgen, hon har otroligt vacker päls:laugh:

Ah, jamen en blandis-kappis dåra:angel: Har du kört någe LC med henne?

Har du någon uppställningsbild?:)

Gilly

Ah, jamen en blandis-kappis dåra:angel: Har du kört någe LC med henne?

Har du någon uppställningsbild?:)

Gilly
Renrasig gatuhund kanske:angel: På irland kallas vinthundsblandisar som är framavlade för jakt lurchers..

Har tyvärr inte hunnit testa LC men jag hoppas kunna göra det snart för jag tror det skulle passa lilla damen, hon är en rikigt jakttok och galet snabb:D

Uppställningsbilder är det nog dåligt med, kanske får se till att ta någon sån... Här är i alla fall en bild från sidan så man ser lite hur hon ser ut. Hon är dock blöt så färgen är lite missvisande;)
DSC_2584.jpg

Så fin hon är! Och vad härligt det ser ut, vinthund i himmelriket!:D Så roligt med hennes olika ansiktsuttryck på bilderna.

Ha ha, så underbart att hon bara måste leka med alla sina leksaker:D

Ha ha, så underbart att hon bara måste leka med alla sina leksaker:D

:D och hon var väldigt noggrann också. Har en låda som jag lägger alla leksaker i och hon gick dit och plockade en, lekte med den och gick och plockade en ny, lekte en annan lek med den osv tills hon lekt igenom alla leksakerna:D

Liknande trådar

Hundträning Hej, Vi har fick för 2 veckor sedan hem vår alldeles perfekt lilla Samojed tjej (hon är 10 veckor nu) och mycket går super bra men det...
2
Svar
38
· Visningar
4 848
Senast: Smulu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 997
Senast: Takire
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
13 052
Senast: Milosari
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 443
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka