Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När min lilla,söta, oskyldiga tik plötsligt blir en brutal slaktare!![]()
Haha rycka ur bomullen ur nallarna bruka alltid va populärt hos hundar
Nej hon är en sk. lurcher från irland. Tror egentligen hon är mer lik en liten greyhound än en whippet, har träffat greyhoundfolk som nästan blivit förbannade när jag sagt att det är en blandras, de hävdar bestämt att det är en kappis.. Men som sagt, ingen stamtavla =blandrasÄr hon inte ren whippet eller är det bilderna som luras? Hur gammal?
Haha! Hon ser helt galen ut!Cebbe älskar också att demolera mjukisdjur och riva ur stoppningen. Finast är när han gör det när jag inte är hemma, då är det stoppning i hela lägenheten. Inklusive på tv-bänken och storarumsbordet. Han tycker säkert han gör jättefint hemma. Borde fota det om han gör det igen.
![]()
coool elivs tavla du har!!
hunden var faktiskt ganska söt oxå ;D
Nej hon är en sk. lurcher från irland. Tror egentligen hon är mer lik en liten greyhound än en whippet, har träffat greyhoundfolk som nästan blivit förbannade när jag sagt att det är en blandras, de hävdar bestämt att det är en kappis.. Men som sagt, ingen stamtavla =blandras
Hon är knappt 1½ år.
Men jag håller med dig om färgen, hon har otroligt vacker päls![]()
mjaa, du kan ju säga till om du vill sälja hunden![]()
![]()
Renrasig gatuhund kanskeAh, jamen en blandis-kappis dåraHar du kört någe LC med henne?
Har du någon uppställningsbild?
Gilly
Så fin hon är! Och vad härligt det ser ut, vinthund i himmelriket!Så roligt med hennes olika ansiktsuttryck på bilderna.
Ha ha, så underbart att hon bara måste leka med alla sina leksaker![]()