Burskåp, honor + hanar?

P

Phocahontas

Jag funderar på att bygga ett burskåp åt mina 4 marsvin så de får större plats. Jag har 2 hanar och 2 honor, och funderar på om det kommer att gå att ha hanarna ovanför eller under tjejerna utan att de börjar bråka med varandra.

Sv: Burskåp, honor + hanar?

*puffar på*
Jag vill också veta då jag också funderar på att bygga ett burskåp.

Hur har ni det som har fler marsvin?

Sv: Burskåp, honor + hanar?

Jag har honor och hanar på olika våningsplan och det funkar bra, dom ser ju inte varandra och brukar inte störas, det enda jag kan tänka mig är om det skulle vara riktiga, riktiga tjejtjusare, men det tvivlar jag nästan på ändå, det ska nog funka bra ska du se! :D Lycka till med burbygget!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
563
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka