bur till 2 dvärghamstrar

P

Pandoora

hej!
vad är minimum måttet på bur till två dvärghamstrar? jag har en sånhär ungefär http://hamster.ifokus.se/Sites/3f53f...inasbur001.jpg. jag vet inte riktigt måtten på den, hittade den där länken när jag googlade (är på semester så jag kan inte mäta nu).
Tror ni det funkar till 2 st små? Det tror inte jag men jag vetinte riktigt..

Om inte... vet någon nån som säljer burar till bra priser??
skulle vara jättegulligt om någon kunde hjälpa mig, Längtar så tills jag får hem mina skruttar!!

Sv: bur till 2 dvärghamstrar

Kan inte se bilden?! Googlade fram detta iaf "Minimåttet för ett djur är 60x40x40, vid grupphållning behöver hamstrarna dock mer utrymme."

okej bra att du sa det! Jag var inne ¨på hamsterföreningens sida och hittade alla måtten där!
Tack för hjälpen! /Erika

Kanon, men ha i åtanke att minimåtten är väldigt små. Desto större desto bättre ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
21 283
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Kan någon svara på den frågan? Har haft häst sedan mars förra året, bytte dock häst i början av maj i år och allt kändes så otroligt...
2
Svar
22
· Visningar
3 552
Senast: Lena_B
·
P
Övr. Djur halloj :) om tre veckor ska jag få hamster igen efter att min lilla guldis gick bort för ett tag seedan... Den här gången ska jag få...
Svar
0
· Visningar
1 548
Senast: Pandoora
·
Foder & Strö I senaste numret av den tyska hästtidningen Cavallo har man gjort ett test av foderrådgivning hos olika foderproducenter. Alla fick...
Svar
4
· Visningar
1 468
Senast: majola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama