bulor vid manken

A

Aniie

jag har nu börjat träna min 3åring mycket från marken och även lite från ryggen och nu så har han fått bulor på sidan av manken. alltså lite längre fram och neråt. vet inte riktigt hur ja ska förklara, men det är i alla fall framför sadeläget . jag undrar om han fått svulnader pg. av sadeln eller om de är muskler som han bygger. han ömmar inte när ja trycker.

hoppas någon har någon aning om vad det kan vara. och hoppas ni förstår på ungefär vart ja menar.

mvh annelie

Liknande trådar

Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 500
Senast: sorbifolia
·
Utrustning Nu har jag förhoppningsvis lagt upp en bra plan för hur jag ska få köpt en ny dressyrsadel. Efter jul ska jag ta ut en sadelprovare som...
Svar
7
· Visningar
2 148
Senast: MiniLi
·
Utrustning Någon som har tips på hur man kan padda upp sadeln från manken? Ny sadel blev utprovad av sadelmakare i våras, men det sista har hästen...
Svar
5
· Visningar
1 642
Senast: Mia_R
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 076
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama