Blir det inte väldigt tunna blad då? Jag började googla efter färdiga blanka blad till almanackor med ringEn del skriver jag ut själv, en del tar jag från andra block. Skär eller klipper till och gör hål.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir det inte väldigt tunna blad då? Jag började googla efter färdiga blanka blad till almanackor med ringEn del skriver jag ut själv, en del tar jag från andra block. Skär eller klipper till och gör hål.![]()
Blir det inte väldigt tunna blad då? Jag började googla efter färdiga blanka blad till almanackor med ring![]()
Det är ju speciellt mina listor som blir långa och kladdiga. Det hade varit bekvämt att kunna flytta efter min att göra-lista istället för att skriva en ny varje vecka där hälften av punkterna flyttas med hela tiden (för jag hinner inte med)Beror ju på vad för papper man stoppar i skrivaren.Jag har köpt ett lite tjockare papper för sidor som ska hålla längre, men för tex att göra-listor eller liknande så går det bra med vanligt skrivarpapper.
Det är ju speciellt mina listor som blir långa och kladdiga. Det hade varit bekvämt att kunna flytta efter min att göra-lista istället för att skriva en ny varje vecka där hälften av punkterna flyttas med hela tiden (för jag hinner inte med)
Vilka sidor får jag inte missa i min bullet journel?
På sidan 5 i den här tråden klickade jag hem en bullet med enhörningar på omslaget. Fan. Nu måste jag googla index och system.
Jag vill också köpa en! Var hittade du en med enhörningar? Behöver ett spexigt motiv.
Jag vill också köpa en! Var hittade du en med enhörningar? Behöver ett spexigt motiv.
På sidan 5 i den här tråden klickade jag hem en bullet med enhörningar på omslaget. Fan. Nu måste jag googla index och system.