Bula på ganaschen, vad kan de va ?

N

Nataliia

Upptäckte idag att min häst hade en bula på ganaschen (bara på ena sidan). Tryckte på den, och han reagerade ingeting så han värkar inte ha ont och han hade ingen feber. Jag har aldrig varit med om detta innan, har ingen aning om vad de kan bero på. Kan de va något han ätit ?

Är tacksam för svar! :)

Sv: Bula på ganaschen, vad kan de va ?

Min häst hade likadant, fast på båda sidorna av ganaschen, i somras men det fösvann efter en dag. Frågade vet och han trodde att det berodde på något hästen ätit.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: cassiopeja
·
Träning Hej vi har en häst med Shivering. Skulle behöva alla tips och råd. Allt från tillskott/rätt ridning mm Han skadade sitt ena framben...
Svar
6
· Visningar
1 158
Senast: EZMK
·
Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 513
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka