Buketräffas på utställning?

Sassy

Trådstartare
Någon som ska ställa ut samtidigt som mig?
Götene på söndag
Norrköping 19/10
Göteborg 14/12 ???
Sedan är jag ju på jakt efter norgeutställning, så fort som möjligt, behöver mina CAGPIB så han inte bara går som veteran...

hmm, är den 19:e på lördag om en vecka? *noll koll* Jag ska antagligen till Norrköping med min blivande katts uppfödare (= med min svärmor)

Jag bor ju inte långt från Götene ju!! Vart i Götene är det ?? Kanske skulle åka dit en sväng och titta på lite fina kissar! :D

Folket hus är det. Kommer inte riktigt ihåg var det ligger, men Götene är ju inte så stort :smirk:

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
392
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 541
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
530
Senast: escodobe
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Klippmaskin
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka