Buketräff

wrangler

Trådstartare
Här kommer en liten påminnelse om Buketräffen hos Wranglan den 29/9

Än så länge har 15-talet bukefalister (inte så många här på western) och ett gäng hundar anmält sig!

Så, om det är någon mer som tänkte sig komma så hojta till!

Jag behöver veta om ni ska sova över, hur många och om ni vill ha frukost.

Texaz? Kickis? Nethril? CindyLou? Nån annan?

Vi blir mååånga, så om man vill sova över är det bra om man har något att sova på + täcke + kudde. Något att äta (tex kräftor/grillat) och dricka på lördagkvällen.

:banana::bump::banana::bump::banana:

Sv: Buketräff

Hade vart skitkul, men det ser ut som om jag kommer att hjälpa till på Paint-SM den helgen.... :crazy:

VA, träff, har jag missat, läser för sällan märker jag!
Vilken tråd? Kanske kan vara med!

Skulle vart jätte kul Men då ska jag på clinic för TB i habo.En annan gång kanske. Ha de så jätte roligt.:banana::banana::bow::bump:

:cry::cry::cry:
Måste tyvärr avstå!:mad:
Jo jag vet, inte ens vilda hästar skulle kunna stoppa mig och min ursäkt är nämligen den att jag lovat sonen att han skulle få åka och se sin stora idol, Amy Diamond.:love:
Konserten var inplanerad i början av augusti, fine! På väg dit fick vi dock veta att konserten var inställd då Amy fått problem med flygförbindelser.....
Och gissa när dom klämmer in ersättningskonserten???:mad: Jajamensan, den 29 september. Så när ni mysar med grillat och vin (?) så kommer jag att stå vid en UTOMHUSSCEN i Eskilstuna och frysa häcken av mig:crazy:.
Hoppas verkligen att hon är bra.... Och att sonen blir nöjd och glad!

Wrangler, jag hoppas att jag kan få komma en annan gång, vill verkligen träffa dig OCH se din fina gård!:love:

Hade vart jätte kul! men just den helgen är jag i tyrolen och kollar på guldskimrande hästar!:love:
Får hänga på nästa gång!:)

Jag hoppar av p.g.a. brist på häst- och hundvakt. Plötsligt var alla upptagna åt alla möjliga håll...:cool:

Jag och sambon kommer förhoppningsvis. Jag ska bara kolla en extra koll med barnvakten först!
Hoppas vi får komma.

vad för slags fest, stuk är det på festen. Vilka kommer?

*kl*

Träffen är hos oss, i Töreboda..typ.

Typ av fest...tja, en vanlig fest. En del håller sig nyktra, andra inte :smirk:
Typ kräftskiva/grillfest, vad man vill. Övernattningsmöjligheter finnes.

Texaz o Piraja, vad säger ni :cry: Ja ja, ni är givetvis välkomna här när som helst, fest eller ej! Gäller alla andra också! Hundar verkar det som det kommer ett helt gäng...en till är väl inget problem om den står ut med alla andra hundar, folk o fest.

Finns ingen speciell tråd här på buke om festen...har mest varit snack i alla möjliga trådar så därför tänkte jag starta denna nu så att någon som vill komma inte missar!

Malumbub har koll på vilka andra bukisar som kommer! :o Hon är min samordnare....:angel:

Lenita, jag missade att jag hade bokat upp en tävlingshelg... :crazy: men det är inte såå långt emellan om du kommer på andra tankar! :D

Ja, med bil är det ju man ju framme inom en timme från Greva! :D

(Jaha, en till sak som det där bröllopet stör... :( Hade ju velat gå och titta på alla fina fläckiga hästar!)

Jag och sambon kommer. Vi har fixat barnvakt:bump::bump:
Vilken tid är det? Ska vi komma lite tidigare så kan vi kolla in allt och prata om Phigalle?

kan vi ev ta med två pers till? Det är nämligen en buketjej som jag träffat en gång tidigare som vill komma hem till mej med sin pojkvän den kvällen men tänkte fråga dej först innan vi frågar dom ifall dom ville med.

Jag och sambon kommer. Vi har fixat barnvakt:bump::bump:
Vilken tid är det? Ska vi komma lite tidigare så kan vi kolla in allt och prata om Phigalle?

kan vi ev ta med två pers till? Det är nämligen en buketjej som jag träffat en gång tidigare som vill komma hem till mej med sin pojkvän den kvällen men tänkte fråga dej först innan vi frågar dom ifall dom ville med.

ne dom kunde tyvärr inte-hon hade åkt tillbaka till dalarna.

Men ni kommer? Åker ni hem på kvällen?

Vi har inte sagt nån speciell tid.

Malumbub! *ropar* När börjar folk att komma??? :o:angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka