Buketräff Småland/Öland/Blekinge/Skåne

TantAgda

Trådstartare
Så, nu var det dags för en ny träff tycker jag! :) Vilka är på?

Spår, sök eller bara lydnad, det kvittar för mej! Förslag på plats?

Här kommer datumen!
Har ni mycket uppbokat framöver så flytta vi bara fram datumen några veckor.

24/8
25/8

31/8
1/9

7/9
8/9

14/9
15/9

21/9
22/9

28/9
29/9

Sv: Buketräff Småland/Öland/Blekinge/Skåne

Jag är på om det är 7/9 eller senare, tror jag kan de flesta datumen därefter. Plats, bara det går att ta.sig dit från Sölvesborg så, kanske går att samåka om det är dåligt med kommunikationer..

Kul att du vill komma! Har det blivit något nytillskott för dej?

Jag har ingen aning om ifall jag kan eller inte nån av helgerna, tävlingar hit och dit som ska arrangeras eller deltas i.. Sätt ni ett datum så kommer jag om jag råkar kunna :)

Kul med en buketräff till! :)

Jag kan inte köra någon längre sträcka, min ekonomi tillåter inte det. Men jag kanske kan locka ner folket till Karlshamn och räddningstjänstens övningsområde? Jag kan inte lova något i skrivande stund, men om intresse finns så ska jag höra med deras befäl om vi kan få låna området en dag :)

Tyvärr har vi inte hittat rätt hund än, är lite knepigt när jag vill ha en stor en och jag redan har en liten knort :/

Det dyker upp en så småningom! ;)

Disen: Låter som en bra idé tycker jag!

Miljöträna, trånga, mörka sotiga gångar att traska i.

Bussar att köra sök i.

Bilar att klättra på/köra uppletande på.

En mörklagd barrack att köra sök i.

Ett område för mindre sök med dolda legor (nergrävda betongrör)

Du SKA vara med isf! :love:

KL

Jag reserverar mig dock för att dom kan ha byggt om lite sen jag var där sist, men det lär isf inte vara några större förändringar.

Eftersom det verkar intressant så ska jag kontakta ansvariga och se vilken/vilka helger det passar :)

Jag tycker oxå att det låter som en bra idé :)

Får återkomma med vilka helger jag kan längre fram då jag inte fått jobb schemat än.

Vi hänger gärna på med, men än vet jag inte hur det blir med jobb så jag kan inte lova att jag har råd att åka så långt just nu i höst. Men jag följer tråden och kan jag det datumet som blir (och anser mig ha råd att åka) så hänger jag på! :)

KL

Kul att ni nappade! Jag är själv jäkligt sugen på att åka dit igen :)

Jag hörde mig för idag och min kontaktperson till området sa att det var absolut säkrast att vara där en söndag. Så vi kan väl satsa på det?

Kika på det så tar jag kontakt med honom när vi vet mer :)

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 986
Senast: Mineur
·
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 552

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat