Jag har inte heller varit på Pinchos, så vi är flera nybörjareKul! Aldrig varit på Pinchos (sist i Sverige antar jag) så det blir skoj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte heller varit på Pinchos, så vi är flera nybörjareKul! Aldrig varit på Pinchos (sist i Sverige antar jag) så det blir skoj.
VI HAR EN BOKNING!![]()
Pinchos Götabergsgatan från 18.15
Det blev lite anpassning med tiden så bordet är bokat 18.15 men jag tänker att för de som inte kan vara där just då så är det bara att droppa in allt eftersom. Känns det ok? Jag kommer kunna vara där tills dess iaf (och säkert någon mer) så det borde väl fungera?![]()
Ni som åker norrifrån, vilka tåg tänkte ni ta?
Är det tåget jag ska försöka åka med ocksåTänker nog ta tåget som går 17.09 från Vänersborg.![]()
Är det tåget jag ska försöka åka med ocksåfår se om jag hinner, tydligen måst man jobba ibland
och ta hand om häst
Tänkte försöka få sambon att köra mig till tågetSkriv om du hinner med det!![]()
Imorgon är'e dags![]()
Jag medJag längtar som ett barn.
mvh have no real friends (jo då, men är rätt ny här på västkusten)
Ogilla på halsont @Sleepan![]()
Jaaa! Ska inte göra ett skit under dagen och hoppas på att det bara är något ytterst tillfälligt. Nu ska jag sova lite till!![]()