Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag ligger du med bland julklappstipsen på adlibris förstasida![]()
-kl-
Ni som varit på ert bibliotek och lämnat den här boken som inköpsförslag - är det någon av er som fått hem den att läsa ännu?
KL
/Keb *som slutat läsa förutom på resor/semestern pga att jag inte kan lägga ner en bok jag fastnat för förrän den är slut...*![]()
Hittade inte den här tråden förrän i dag, och bestämde mig pga min kassa ekonomi som utförsäkrad att låna den på bibblan istället. Till min besvikelse hamnade jag som nummer 4 i kön och så länge vill jag inte vänta.
Det blev en Bokusbeställning ändå och nu på kvittot så står det "Din beställning skickas från oss inom 1-2 vardagar. 1-2 vardagar tillkommer i frakttid." Gah! Jag betalade ju extra för snabb frakt och så kommer den inte förrän nästa vecka ändå - då sambon är borta hela veckan och jag inte tar mig till utlämningsstället!
Jag är redan lite deppig för att boken kommer ta slut på tok för snabbt - bara en sån sak som att jag var tvungen att sträckläsa den här tråden innan jag har fått något annat gjort säger ju en hel del kanske![]()
KL
Nu finns annonsbannern här på buke![]()