Miran
Trådstartare
Meeen vi vill ju att det ska vara sant!![]()
Jag kanske ska stå på bokmässan i Göteborg och vråla "I am young, wild and beautiful!!! " från någon scen hela dagarna. Då vet ni var jag håller hus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meeen vi vill ju att det ska vara sant!![]()
Ni kulturmänniskor är helt enkelt inte tillräckligt excentriska längre!Jag kanske ska stå på bokmässan i Göteborg och vråla "I am young, wild and beautiful!!! " från någon scen hela dagarna. Då vet ni var jag håller hus.Bra tips, hörru!
![]()
Jag läste boken igår kväll, och HERREGUD vad skönt med en bok där hästinslagen är helt normala och verkliga!!!När det alltför ofta är något i stil med "Yvonne betslade Summer Girl, hängde på sadel och remtyg och töltade ut från gårdsplanen i fyrsprång"...
Ni kulturmänniskor är helt enkelt inte tillräckligt excentriska längre!
Och folk som skriver "hästböcker" och barnböcker borde faktiskt vara med i Babel oftare!Nej det är ett elände ...Skojar man till det för mycket får man inte vara med i Babel...
Och folk som skriver "hästböcker" och barnböcker borde faktiskt vara med i Babel oftare!
Håller på att läsa. Kämpar hårt för att portionera den så att den räcker längre!
Ingen Bettan än....
Har nu lyssnat en liten bit och stör ihjäl mig på att inläsaren inte kan uttala valack och hösilage rätt.![]()
Ja jag är inte helt nöjd med inläsningen. Hon läser för fort och betonar ord fel. Tror att den gör sig bättre läst, faktiskt.
Jag tror dig. Jag vet att jag reagerat på hennes inläsningar av andra böcker också. Jag får se om jag lyssnar klart eller går över till att läsa den som e-bok.Ja jag är inte helt nöjd med inläsningen. Hon läser för fort och betonar ord fel. Tror att den gör sig bättre läst, faktiskt.
Ja, hon läser absolut för fort! Provade ändra hastighet till 0,75 men det blev inte heller bra.. innehållet är än så längre bra, men inläsningen är tyvärr inte alls bra.Ja jag är inte helt nöjd med inläsningen. Hon läser för fort och betonar ord fel. Tror att den gör sig bättre läst, faktiskt.
Hastigheten är inte ett problem för mig, jag lyssnar alltid på 2x hastigheten ändå. Men uttalet...Ja, hon läser absolut för fort! Provade ändra hastighet till 0,75 men det blev inte heller bra.. innehållet är än så längre bra, men inläsningen är tyvärr inte alls bra.![]()
Har nu lyssnat en liten bit och stör ihjäl mig på att inläsaren inte kan uttala valack och hösilage rätt.![]()
Jag funderade på det. Sitter på tåg och lyssnar nu. Inläsaren lägger ofta betoningen på andra ord och stavelser än jag som lyssnare tycker hade varit mer rimligt.Ja jag är inte helt nöjd med inläsningen. Hon läser för fort och betonar ord fel. Tror att den gör sig bättre läst, faktiskt.
Jag funderade på det. Sitter på tåg och lyssnar nu. Inläsaren lägger ofta betoningen på andra ord och stavelser än jag som lyssnare tycker hade varit mer rimligt.
Men jag är nu också lite galen på huvudpersonen. Vad är det för en karl hon är betuttad i? Bukekören hade ropat Dumpa.
Eller om det är den karl hon gör honom till i sitt huvud som är hopplös. Men då blir jag ju ännu galnare på henne!
Nej.Hon är väl inte helt stabil.