Bukefaloschatten - vilket nätverk och vilken kanal?

LadyFrost

Trådstartare
Jag har sett att det finns en flashklient på sidan för att delta i chatten, men eftersom jag inte använder flash undrar jag över vilket nätverk bukefalos kanal ligger på, och vad den heter? Det skulle vara bra om den informationen fanns för oss som föredrar att använda en "vanlig" IRC-klient :)

Sv: Bukefaloschatten - vilket nätverk och vilken kanal?

Enklast är väl att maila/pm:a Gunnar och fråga..

Om det hade gått att använda en "vanlig" IRC-klient så hade jag informerat om det.
FlashChaten är just enbart en flash-chatt.

Grinig Gunnar?

Men jaja, då vet vi (odödliga) vad som gäller.

Nej inte då, trots värmen! Själv då? ;)

Du läste det inte på det sätt jag skrev det, ser när jag läser det igen att det kan tolkas så som du säger, så det kanske var bra att du tog upp det.
Vad jag ville säga var att om irc-möjligheten funnits hade jag ansett det viktigt att informera om det. Nu finns den inte för denna chatt och jag har inga planer på att skapa en annan chatt med dessa möjligheter för närvarande.

Står det Flash chat...så givetvis är det väl en sådan ? Om nu Gunnar bara svarar på en fråga så behövs ju knappast något *läs mellan raderna*..

Om inte DU fattar...så är det ditt problem.

Alltid ska det missuppfattas...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 828
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 326
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 338
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar