Buke kastar ut mig!

Villasukka

Trådstartare
Buke kastar ut mig när jag "bara" läser i trådar. Alltså måste jag logga in varje gång jag tänker skriva ett nytt inlägg. Varför? Har inte varit så tidigare. Samma dator, samma webbläsare.

Sv: Buke kastar ut mig!

Kolla gärna även upp så att klockan på din dator går rätt, jag har för mig att det har ställt till det för vissa tidigare.

Klockan går rätt och jag brukar rensa upp med jämna mellanrum. Men eftersom det verkar vara bara jag som har problemet så kan jag stå ut med det :)

Har samma problem jag också... Dock efter datorbyte, funkade klockrent på förra datorn men inte på nuvarande :confused:

Har du kanske något säkerhetsprogram som blockerar "kakor", det kan ställa till det.

Precis så var det för mig när jag hade en aktiv cookieblockerare. Jag fick lägga till Bukefalos i "säkra websidor som jag accepterar cookies från".

Wosh, den här tråden hade jag glömt :o Nae, mig veterligen har jag inte det. Hur kollar man och om man har det, hur fixar man problemet?
Ska väl nämnas att jag loggas in automatiskt överallt utom just på buke :confused:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
516
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
500
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Wille
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
891
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama