Buke-hästar till start...

Sv: Buke-hästar till start...

Lines skrev:
Då ska jag försöka få ledigt och åka dit och vara fanclub!Buketräff?

Det kan tänkas att jag åker dit, men någon buketräff har jag då rakt inte tid med :angel:

johooodu....du som skryter så om dina smarriga kanelbullar...upp till bevis :devil:
Nu ska vi ha kafferep , heeeela dagen :D

martha skrev:
johooodu....du som skryter så om dina smarriga kanelbullar...upp till bevis :devil:
Nu ska vi ha kafferep , heeeela dagen :D

:rofl: Det är gubben som brukar baka och kafferep får ni ha utan mig :rofl:

NinasApache skrev:
:o Buke mästerskapet på Gävle på tisdag :D
jo det värkar så. sjukt att så många från buke som startar i just det loppet :eek:
men passa er fricken kör med flyt han tog ju hem 3 lopp på v65an i onsdags :p :p

shattis skrev:
Det ska bli roligt att se det loppet..:banana:
Om ni ser en tjej med grön jacka och med kamera som fotograferar bl a era hästar och står på publikplats i närheten av mål då är det jag....
kom fram o heja vetja..:idea:
Nått besök på publikplats hinns nog inte me.men ta fina kort på Surfinia i vinnarcirkeln :p

ameo skrev:
Min lilla treåring gör sin första start på Jägers på söndag! :D
(lopp 2, spår 1, om nu någon är nyfiken :p)

Och nu vill vi ha rapport så klart!!! Hopplöst med era små, in och skriv hur det gått även om det gått obra...

/// ghost

Imorron startar två häst från mitt stall i Östersund i wångens lärlingslopp, Lill Brandy & Zippy arvells:D Min egen pålle Sten Rigel ska starta i Gävle den 4/10. Kvalade förrförra veckan på 39.7, tungskodd & utan att nån drog han:D :bump:

imorgon har jag en till start på jägersro.i lopp fem..nr..hmm...6 kankse?
Harpos Fuzzbox....hoppas på att han kan ta dom sista pengarna men det blir svårt...

sandra_bure skrev:
imorgon har jag en till start på jägersro.i lopp fem..nr..hmm...6 kankse?
Harpos Fuzzbox....hoppas på att han kan ta dom sista pengarna men det blir svårt...
NR:10 :idea: (bra koll) :angel:

Då kör vi igen då... :banana: :banana:

Wild Water startar på Mp den 26/9, lopp 2, spår 5.

Den här gången kör jag inte själv så nu blev det nog rätt från början!!! :D

/// ghost

Hooks First Lady till start Rättvik 26:e lopp 10, 7:e spår från tillägg

Japanesen skrev:
Joker startar på Måndag lopp 7 spår 10 på valla!!! *Jipppiii*

Usch gick inte alls som förväntat!
Han var fin i värmingen och en bit in på loppet, 600 kvar så vart han såå trött att när mållinjen kom så vart han bland dom sista!
Han vart fortfarande trött en 30 minuter efter loppet och hade 107 i puls :eek: (har ALDRIG haft det) så vi tog han till veterinären på valla och så visade sig att han hade otroligt mycket slem och var mer röd än vad man ska vara i halsen.. Pastakur för honom!! :cry:

Men nästa vecka blir det förmodligen start för Japanesen!! :bump:

NinasApache skrev:
Lopp 5 hade jag tänkt vinna med G.G.BARBARA :banana: :devil:
Ibland blir det inte som man tänkt sig,hon snubblade till i första kurvan
(igen 2:a gången),sen var det loppet kört
medium-smiley-100.gif

Ja ha ny arbetsdag......Surfinia tog ledningen öppnade första500 på 14,5 första 1000på 17 oki men blev trött 400 kvar tog sista pengen ialla fall..om han inte svarat ut hadde det nog gått bättre men men....vi tar nya tag....

Ingen ispuck:hoppa i omstarten i första haddde han tagit ledningen men fan då blev det omstart...när hon fått han i trav igen så tog han in på dom hela tiden Fan oxå.

en kvalad med galopp

Jailbird singer: oki lopp för att va han

Chantelle Finesign var det inge tryck i.....slutade långt bak.
Red Finesign spurtade skapligt till slut och knep 5:e platsen.

Liknande trådar

Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
823
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
410
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 109
Senast: gammalek
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka