Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Den ser ut att ha hoppat över stilmallen, alltså den kod som reglerar utseendet på själva sidan. Det du ser nu är ju i princip bara ren text. Varför den har gjort så vet jag dock inte? Jag antar att du har provat uppdatera sidan?
Vad intressant. Jag har samma problem på en dator jag använder, när jag går in på Flashbacc så ser det ut precis sådär. På den datorn finns enbart Explorer, så har inte testat med andra webbläsare. Har tyvärr ingen lösning för dig, men commer fortsätta följa tråden.
Om det nu inte hade funkat kan det vara bra att kika under View(Visa) > Page style(..stil-nånting?), för att se till att inte No style(Ingen stil?) är förbockad
Endast F5 uppdaterar sidan, vilket oftast brukar räcka för mig när stilmallshämtningen buggar ur. Ctrl och F5 tömmer cachen för den aktuella sidan och hämtar hem allting på nytt när den sedan uppdaterar
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Hundavel & Ras Japp, ursäkter. Detta är inom kattvärlden men jag är glad att man tidigt avlade bort skelögdhet hos siameser, innan dess föredrog man...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.