Vad är det i en app som du vill ha?
En bra responsiv layout bör kunna lösa det mesta en app löser.
En app kräver väldigt mycket arbete och måste göras i minst två versioner.
Den responsiva layout vi nu har på sidan kan säkert förbättras, kom gärna med tips.

Det enda jag vet är att för att kunna titta på buke måste jag först trycka på jordgloben och sen bläddra bland olika sidor för att hitta sidan/fliken där buke är.
Och minst en gång/månad måste jag ladda om alla sidorna/flikarna.

Det jag har på app, som exempelvis instagram behöver jag bara trycka på symbolen och jag är där direkt. Och aldrig behöver jag lägga in den igen.

Så med app skulle det bli ännu smidigare för mej att vara inne på buke :bow: :love:

Det enda jag vet är att för att kunna titta på buke måste jag först trycka på jordgloben och sen bläddra bland olika sidor för att hitta sidan/fliken där buke är.
Och minst en gång/månad måste jag ladda om alla sidorna/flikarna.

Det jag har på app, som exempelvis instagram behöver jag bara trycka på symbolen och jag är där direkt. Och aldrig behöver jag lägga in den igen.

Så med app skulle det bli ännu smidigare för mej att vara inne på buke :bow: :love:

Kan du inte bara lägga en genväg på startsidan?

Vad är det i en app som du vill ha?
En bra responsiv layout bör kunna lösa det mesta en app löser.
En app kräver väldigt mycket arbete och måste göras i minst två versioner.
Den responsiva layout vi nu har på sidan kan säkert förbättras, kom gärna med tips.
Som @palle skriver så saknar jag symbolen, men även att den uppdateras utav sig själv. Även notifikationer vore något samt ev ladda upp bilder som på instagram.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Jag tänkte dra ner någon app som följer när jag är ute och går eller cyklar och registrerar var jag gått, fart osv. Jag har förr använt...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama