Bukare i Sthlm?

LindgrenV

Trådstartare
Jag kommer befinna mig på t-centralen från 11.30-18 idag. Det råkar inte finnas någon liten bukare där ute som inte har något bättre för sig och kanske vill ta en fika eller så? :p
 
Sv: Bukare i Sthlm?

Stjärniiiis <3

Men vet du vad? Jag kommer att spendera ett par helger i Skaunelandet i höst, för min bff flyttar ned i september och börjar plugga på Alnarp. Och det är liksom obligatoriskt för mig att åka ned och hälsa på så ofta jag kan och har råd, har liksom inget val :p Så nu finns det inga ursäkter till att inte åka ned!! FIKA :love:
 

Liknande trådar

Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 752
Senast: sjoberga
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 265
Senast: MML
·
Samhälle Ska på ett julbord på Lilla Essingen imorgon. Primusgatan 116. Sitter och kollar hur jag ska ta mig dit. Hade tänkt mig kollektivt med...
Svar
13
· Visningar
1 190
Senast: Cattis_E
·
Fritid Jag funderar på en solosemester på 1-2 övernattningar i sommar. Det finns ett gäng loppisar, byggnadsvårdsbutiker etc som jag vill åka...
2
Svar
25
· Visningar
968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp