K

Kalasbruden

Hej,
Har en liten olycksfågel som har dragit på sig flera lymfangiter i rad, trots ständig tillsyn och skötsel. Nu har han dessutom dragit på sig en spark på "lymfangitbenet", utan sårskade den här gången men svullnaden vill inte riktigt gå ned. Har läst om naturmedlet Bufo Rana men vet inte hur jag ska få tag i detta? Någon som vet? Stockholmstrakten... gärna norr om Stockholm eller via webben.

Andra åsikter om Bufo Rana? Hästen har lite känslig mage också så om det sätter snurr där också så vill jag gärna veta i förväg...

Tacksam för svar!
/KB

Sv: Bufo Rana

Jag vet nog inte riktigt skillnaden mellan naturmedel och homeopatmedel... :o
Har hört att det ska fungera. Skulle därför vilja få tag i någon som säljer detta och som jag kan få mer information ifrån.

Har som sagt en "lymfangithäst". För varje gång han slår på sig sväller benet (speciellt höger bak) lite mer och det dröjer lite längre innan svullnaden går ned. Eftersom han hela tiden drar på sig nya sår får benet aldrig läka klart och jag är rädd för att svullnaden kommer att bli kronisk. Därför är jag intresserad av att få veta mer om Bufo Rana, men andra tips är också välkomna!

/KB

Sv: Bufo Rana

Aha! Toppen toppen! Nu ska jag läsa på... :) :bow:

/KB

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka