Buffé Malmö

marengo

Trådstartare
Någon som har tips på en hyfsat bra och billig buffé i/omkring Malmö? Vad det är för sorts mat spelar ingen roll. Ska ut och käka med två pensionärer som ääälskar buffé :p

Rosegarden - gott, mycket och prisvärt ( asiatiskt)

Rosegarden är jättegott! Tyvärr lite för dyr denna gång, pensionärsparet ska betala maten för fyra personer plus sig själva, så försöker hitta något lite billigare. Middagen blir under kvällstid, annars hade vi tagit Rosegardens lunchbuffé.

Asiatisk buffé alltså? Det fanns en på hörnet Friisgatan/SödraFörstadsgatan som hette Miss Asian innan, nu har den bytt namn, men den ska vara billig. Hur gott det är har jag dock ingen aning om :o

Laziza! Libanesisk buffé. :d Tror dock att de kanske bara har lunch/brunch och inte middag.

Har läst att den ska vara god, men tyvärr stämmer det att de bara har lunch och brunch :down:

Asiatisk buffé alltså? Det fanns en på hörnet Friisgatan/SödraFörstadsgatan som hette Miss Asian innan, nu har den bytt namn, men den ska vara billig. Hur gott det är har jag dock ingen aning om :o

Hittade den, Hao Chi heter den nu. Men de har bara kvällsbuffé tisdag-torsdag, och vi ska så klart dit på en måndag :p

Den är rätt ok men inte minnesvärd. Det är mycket att välja på, både sushi, thai och mongolian bbq, men inget som gör en lyrisk på något sätt. Vill du ha mycket mat och mycket att välja på för liten peng så har du däremot hamnat rätt.

Noodle Market som ligger på traiangelen har buffé för 99 kr. Stänger dock 20,00.
Men går under samma ägande som Rosegarden och har bättre käk än Rice Market.

Noodle Market som ligger på traiangelen har buffé för 99 kr. Stänger dock 20,00.
Men går under samma ägande som Rosegarden och har bättre käk än Rice Market.

Vet du om man kan boka bord på Noode Market? Hittar igen information om det.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
483
Senast: Svartkatt
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
367
Senast: Fetaost
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 346
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 282
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar