"Bubblig" pålla

M

memme

Igår när jag kom till min kära pålla var hon helt bubblig?? Inte som foder utslag, det har hon haft förut en gång o då var det mer "hårt i mitten" på bubblan..*om ni fattar*
Annars mådde hon prima, hon hade käkat allt o vi hoppade en l´timma o hon var pigg o busig, men då efter ridningen hade det blivit värre!!! Mer bubblor!!
Vad kan det vara? Har hon käkat nått?? Hon är väldigt glupsk av sig o jag vet att det är spillolja på staketet för att en viss madame är där o nallar..:)
Nån som har varit med om ngt liknade.. SNÄLLA!!:bump:

Sv: "Bubblig" pålla

Kan vara älg-loppor. Fast de brukar vara värst på hösten! Min häst fick som bölder som golfbollar med lite hårdare "kärna" i mitten! Kan funka att svampa med ättiksprit utspätt med vatten.

Sv: "Bubblig" pålla

nej det är inte så stora som golfbollar mer som en tumm nagel, jag har små fingrar oxå...:rofl:

Liknande trådar

T
Småbarn Jag känner mig så splittrad och så trött, så trött... Får se om någon orkar höra min berättelse: När mitt barn nr 2 blev 1 år gammal...
2
Svar
33
· Visningar
5 201
Z
Övr. Hund Jag behöver råd tips hjälp vad ni tror detta kan vara.. Det har hållt på i flera månader.. Har kontakt veterinär som vill sätta in...
Svar
5
· Visningar
1 673
Senast: Zuukii
·
Hästvård Hej alla! Måste få skriva av mig lite o kanske höra andras tankar o funderingar. JAG GER UPP! I hela mitt 29- åriga liv har pållarna...
2
Svar
22
· Visningar
3 696
Senast: 333
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar