Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur vet man att det är rätt beslut? Att man inte ångrar sig? Att man någonsin kommer hitta någon som känns rätt på alla vis? Och var bor man tills man hittat nytt boende?
Du kanske hinner ångra dig 100 gånger. Men varför funderar du ens tanken? Du vill kanske något helt annat helt enkelt. Man behöver inte stanna hos en person. Ni båda kan komma att träffa nya och intressanta människor.Hur vet man att det är rätt beslut? Att man inte ångrar sig? Att man någonsin kommer hitta någon som känns rätt på alla vis? Och var bor man tills man hittat nytt boende?
Hur vet man att det är rätt beslut? Att man inte ångrar sig? Att man någonsin kommer hitta någon som känns rätt på alla vis? Och var bor man tills man hittat nytt boende?
Klart att det finns de som ångrat ett uppbrott.
Även om jag aldrig träffat någon.
Jag tror att har man väl börjat fundera på om det verkligen är rätt så är det inte rätt. Är det rätt vet man att det är rätt. Man kanske ångrar sig några gånger, och många gånger kommer man vara övertygad om att det är helt rätt beslut. Däremot kommer man till slut komma över och kunna gå vidare och då kommer man träffa någon som man blir ännu mer kär i, och någon man klickar med. Jag har haft flera långa förhållanden i livet och jag kan inte säga att jag älskat den ena mer än den andra, men jag har inte haft några problem med att hitta någon ny.Hur vet man att det är rätt beslut? Att man inte ångrar sig? Att man någonsin kommer hitta någon som känns rätt på alla vis? Och var bor man tills man hittat nytt boende?