K

kosmos

Hej. Miin häst har alltid varit väldigt lätt att hämta i hagen. Men den senaste veckan så har hon när jag kommit in i hagen börjar springa fram och tillbaka i hagen några vändor. Efter ett tag så tröttnar hon, och jag har fått tag i henne. Det har kommit en ny ponny till stallet som är väldigt svårfångad, de går bredvid varandra. Tar hon efter honom? eller kkan det ha med brunsten att göra? :confused:

Emmy

Sv: Brunstig?

Kan hända att hon tar efter ponnyn :o

Eller var hon så då ponnyn inte stod där?

Sv: Brunstig?

detta känner jag igen, Eller iallafall en liknelse..
förut när vi hade ett kallblod tillsammans med vårat varmblod stannade de alltid vid grannens traktor och stirrade, kunde stå där ungefär 5 minuter och bara stirra, sen rusa förbi.. Till saken hör att ända sen han åkte iväg har hon gått förbi utan problem. så ja, jag tror att det hör till att Ponnyn som h*n står med beter sig på det viset! ta med något gott när du kommer till hagen, det brukar fungera ;)

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 361
Senast: Lutten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 122
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: Freazer
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 575
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30