Bruna stövlar/sko+chaps för barn

LadyCovergirl

Trådstartare
Min kära dotter önskar sig bruna ridstövlar alternativt bruna ridskor och chaps. Jag vet att Dyon har bruna chaps för barn men jag lyckas inte hitta skor till.
Någon som har tips? Storlek i foten borde vara 30 eller 31.

Min kära dotter önskar sig bruna ridstövlar alternativt bruna ridskor och chaps. Jag vet att Dyon har bruna chaps för barn men jag lyckas inte hitta skor till.
Någon som har tips? Storlek i foten borde vara 30 eller 31.

Tänkte säga att Börjes hade, men de visade sig börja på stl. 33 :(
Däremot har en hästbutik i Sthlm, H*stbiten, 2 olika modeller av bruna jordphurs i barnstorlek. Går att beställa på nätet, om du vågar chansa :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 460
Senast: Buongusto
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 139
Senast: MiniLi
·
Utrustning Ja som rubriken lyder, vad är bäst ridstövlar eller shortchaps? Det är såklart en personlig preferens, men nu är det dottern som ska ha...
2
Svar
31
· Visningar
4 563
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 876
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka