Bruna ridbyxor

L

Lola_97

Någon som har förslag på märke på bruna/mot det mörkare hållet? Gärna helskodda men inget måste. Vill inte ha enbart knäskodda. Då hellre inget alls!
Dom ska vara snygga, tåliga och inte för dyra!

Är ute efter ett par nya och har svårt för att välja färg, men det är praktiskt med ett par mörka och då passar brunt bra :)
Om ni själva har bruna, så visa gärna bild då du har dom på dig!

Har funderat på rutigt brun, men jag tror jag vill satsa på helbruna istället! Men jag har kikat på dom du menar. Dom ser helt ok ut, men det är nog inga som jag vill köpa :smirk:

Har precis köpt ett par bruna ridbyxor från http://www.rts-sportline.se/.
Jag använde dem för första gången idag och de funkade utmärkt. :)
De verkar slitstarka och stadiga i tyget. Runt helskoningen är det dubbla sömmar.
Modellen jag köpte var med den med gubbveck.
OBS, de förvarnar om att de är små i storlekarna och de ÄR de. Jag drar i vanliga fall en 36:a men köpte nu en 38:a och den känns precis som en 36:a normalt brukar göra.
En plus för den snabba leveranstiden också. Jag tror det tog ca 3 dagar att få dem från det att jag beställde. :) :bow:

har också cavallo.. helskodda ligger väl på 1500 - 1600 eller nått..

men jag gillar bättre pikuer, de kostar oxå runt 1600-1800

Cavallo är snygga som bara den! :p
Jag skulle absolut köpa ett par sådana om jag var lite mer seriös med ridningen.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
701
Senast: KAROLIJNAH
·
Utrustning Jag har 3 par ridbyxor , men är sugen på ett par nya . Tights uteblir hos mig . Men vilket märke är med sköna och bra silikon skodda...
Svar
13
· Visningar
1 080
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat