Bruna läderskydd...

hjärter_dam

Trådstartare
Var i ridsportaffären häromdagen (tur att man inte är där så ofta, det hade blivit dyrt :crazy: ) och såg ett par underbara chokladbruna läderskydd. Vågade bara slänga en liten blick på dem, annars hade de kanske fått följa med mig hem :angel: , men det var iaf till bak, i sådan där hel modell som bara är öppna lite på framsidan. Tror inte det var kardborre, men helt säker är jag inte.

Jag borde inte ens tänka tanken, men de var så underbara:love: Jag som inte ens kan rida för tillfället, som inte äger hästen jag rider, och som dessutom vet hur grymt opraktiskt det kan vara med läderskydd när man mest rider i skogen och på bana á la gyttjepöl, jag kan inte glömma dom. Kan någon vänlig själ tänkas veta vilket märke det var, om de finns även till fram och vad de kostar :o

/S.

Sv: Bruna läderskydd...

det finns typ hundratusen snygga bruna läderskydd... så du får nog vara mer specifik än som så.... :p

Liknande trådar

T
Hästmänniskan Vänder mig till den allvetande Bukeligan för att få kloka infallsvinklar på ett problem lika gammalt som havet. ;) Ska försöka fatta...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 197
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar