Brun dressyrsadel?

Sv: Brun dressyrsadel?

men då får du väll ta Melle till hjälp o börja hoppa honom då :)
så får han ju ha sakerna på sig :D

jag tror att du var hoppryttare i ditt förra liv, så mkt hoppsaker som du har :p

Nepp, jan brink rider i en Amerigo.
Mörkbrun tror jag faktisst :confused: kolla på bilderna från katrineholm (SM) så får du se massa hästar med mörkbruna dressyrsadlar :love:

Tinne rider också i en mörkbrun sadel (med Just mickey) en Frank baines.

Jag tror jag ska satsa på den här färgen;

sm_GD.jpg

eller så blir det en svart, eftersom att all den adnra utrustningen e i svart.. :cry:..

Kanske var Pether Markne då? :idea:
Men vill se bild på häst med brun sadel, inte mörkbrun. ;)

Vilken snygg matchning - vart har du köpt dina chaps? Hade passat fint ihopa med min tabacco/london färgade Prestige sadel :love:
william007.jpg

Och härlig färg på den översta sadelen :)

Jag tror att Pether Markne rider i en Venus D. Det brukar ju stå så i reklam utsckick från Equality Line

Det är Dyón chaps! Köpte dom på Hästgallerian i stockholm, tror färgen är konjak eller liknande... Är helt toknöjd med dom, helt överlägsna i att hålla värmen om vintern i! Aldrig mera termoridbyxor :D

det beror helt och hållet på vilken färg hästen har..

Men annars tycker jag det är en rätt kul idé. Dessutom syns du ju mer.. ;)

jag har rätt nyligen fått en tabaccofärgad prestigesadel..tyckte också att det va tråkigt med en svart som min andra är.
Först tänkte jag hjälp vad den sticker ut..men den blir bara finare o finare efter ordentligt smörjande:) passar super på min fux=) har tyvärr inga kort ännu
Per Saandgard har/hade en prestige i tabacco på Zancor förresten :)
Tycker absulut att du ska köra på en tabacco iaf=)

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 363
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 346
Utrustning Nu har jag förhoppningsvis lagt upp en bra plan för hur jag ska få köpt en ny dressyrsadel. Efter jul ska jag ta ut en sadelprovare som...
Svar
7
· Visningar
2 194
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej. Ska köpa nya chaps imorgon. Har brun sadel. Bör jag köpa bruna chaps? Det jag tänker på är om någon varit med om att sadeln...
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka